قطعا تن به اين ذلت نمي‌دهيم.

پنل اس ام اس و ارسال تبليغات پيامكي در سايت پيام رسون

قطعا تن به اين ذلت نمي‌دهيم.

سرلشكر سليماني : "مذاكره" در شرايط فعلي مصداق "تسليم" است ، قطعا تن به اين ذلت نمي‌دهيم.

 

فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران گفت : دشمن مي‌خواهد ، با فشارهاي اقتصادي ما را به ميز مذاكره بكشاند كه اين مذاكره مصداق تسليم است ،  اما مردم ما هوشيار و هوشمندند و معتقدند مذاكره در  شرايط كنوني با دشمن ، تسليم شدن محض است و قطعاً تن به اين ذلت نمي‌دهيم.  سرلشكر پاسدار قاسم سليماني ، در دومين روز بيست و سومين همايش سراسري فرماندهان ، رؤسا و مديران ناجا اظهار كرد : گرچه برادران ناجا بعضاً از نظر اسمي و شكلي به القاب و صفات خوب بسياري مشهورند ، اما حقيقتاً سربازان گمنام هستند ، صفت "سرباز گمنام"؛ صفت مهمي است ، چرا كه عمل خالصانه براي خدا و رضايت او انجام مي‌شود.

 

فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران ،‌ با خطاب دادن صفت "سربازان گمنام" به فرماندهان و نيروهاي ناجا ، تصريح كرد : شما عزيزان در بسياري از مواقع مانند سرباز گمنام هستيد ، البته صفات ارزشمند ديگري در شما نيز وجود دارد و براي بنده حضور در چنين جلسه‌اي توفيق است.

 

نيروي انتظامي ، يك نيروي اثرگذار است .

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي ، يك نيروي اثرگذار است ، خاطرنشان كرد : نيروي انتظامي اثرگذاري مهمي در مسائل اجتماعي و عقيدتي دارد و اينكه با چه روحيه‌اي با آحاد مردم در ارتباط و تعامل باشد بسيار حائز اهميت است.

سليماني ادامه داد : روش و برخورد حكيمانه نيروي انتظامي ،  به رضايتمندي مردم منتج مي‌شود و اين رضايتمندي عمومي و مردمي در مسئله مقبوليت نظام اسلامي و جمهوري اسلامي ايران بسيار اثرگذار است.

 

فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران ،  با اشاره به مأموريتهاي متنوع نيروي انتظامي ، متذكر شد : ماهيت وظيفه ذاتي و قانوني ناجا به گونه‌اي است كه ممكن است هم مورد تهديد و تهمت قرار بگيرد و هم در معرض تمجيد و تجليل باشد.  

وي افزود : مديريت كردن در چنين فضايي ، كار حساس و مهمي است و در واقع بايد بگويم ، نيروي انتظامي مسئوليت سختي دارد و بايد هر لحظه ، هر ساعت و هر روز به نيروي انتظامي به خاطر اقدامات مهمي كه مي‌كند ، خسته نباشيد و خدا قوت بگوييم.

سليماني با بيان اينكه نيروي انتظامي ، حافظ و پاسدار ارزشهاي نظام و انقلاب اسلامي است بر اهميت صيانت از امنيت كشور، تأكيد كرد و گفت : دشمنان درصددند ، با دو اهرم فشار و تحريم اقتصادي و بر هم زدن امنيت كشور به ما ضربه و لطمه بزنند و در اين راستا از همه ظرفيت‌هايشان بهره مي‌گيرند.

 

فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران ، با بيان اينكه امروز ديگر امريكا و اياديش ، جريان قدرتمند قابل اعتنا در غرب و شرق آسيا ندارد و همه اتكايش به دولتهاي نامشروع است ، گفت : امريكا و همدستانش به جريانهاي القايي و انحرافي متوسل شده‌اند و بايد بدانند كه ، امروز ايران اسلامي كشور قدرتمنديست و از نظر نظامي و امنيتي به بلوغ بالايي رسيده است.

 

سليماني تأكيد كرد : دشمن امروز به ميزان تهديدي كه مي‌كند ، هزينه‌هايش نيز افزايش مي‌يابد ، جمهوري اسلامي ايران حقيقت ، تبلوريافته و عينيت‌يافته از دين است ، دشمن مي‌خواهد با فشارهاي اقتصادي ، ما را به ميز مذاكره بكشاند ، كه اين مذاكره مصداق تسليم است ،  اما مردم ما هوشيار و هوشمندند و معتقدند كه مذاكره در  شرايط كنوني با دشمن ، تسليم شدن محض است و قطعاً تن به اين ذلت نمي‌دهيم.

 

راهكار برون رفت از چنين شرايطي توسل بر "اقتصاد مقاومتي" است.

وي با اشاره به راهبرد "اقتصاد مقاومتي " عنوان كرد : دشمن با گزينه‌هاي اقتصادي ، درصدد تحميل فشارها به ملت ما است ، اما امروز تمام كارشناسان اقتصادي مي‌گويند : بيانيه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در حوزه اقتصاد مقاومتي ، از ابتداي انقلاب بايد عملياتي و اجرايي مي‌شد ، چرا كه راهكار برون رفت از چنين شرايطي ، توسل بر "اقتصاد مقاومتي" است.

فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران تأكيد كرد :  اگر با تلاش و همت و توجه محض  به منويات فرماندهي معزز كل قوا (مدظله العالي) ، دست در دست هم دهيم ، به ويژه در حوزه اقتصادي ، قطعاً بار ديگر مي‌توانيم دشمن را مأيوس و تسليم كنيم.

سليماني افزود  : نعمت وجود با بركت رهبري حكيم و فرزانه را داريم ،  از طرفي ملت شاداب ما نشان دادند كه ، در هر شرايطي همدل هستند ، ديديم كه در حوادث و بلايايي طبيعي ، چگونه ملت با يكديگر همدل شدند و در كنار اين اتفاق و با اقدامات جريانهاي ديني و انقلابي براي كمك و امدادرساني به مردم آسيب‌ديده از سيل ، علقه مردم به جريانهاي ديني و انقلابي چون حوزه علميه ، ناجا ، ارتش ، سپاه ، بيشتر و عزت اين نيروها افزون شد.

 

وي خاطرنشان كرد : نيروي انتظامي در تمام ميدانها و صحنه‌هاي جهادي ، نقش ارزنده ، مخلصانه و عاشقانه‌اي دارد ، عاشقانه را از اين باب مي‌گويم ، كه در ميدانهاي جهادي حضور داوطلبانه و بي‌چشمداشت دارد.

.

امنيت را مديون بي‌خوابي‌هاي شبانه‌روزي نيروهاي پليس هستيم.

فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران ، با اشاره به زحمات بي‌دريغ نيروي انتظامي ، تأكيد كرد : به عنوان يك شهروند ، بايد بگويم امنيت و احساس امنيت را مديون بي‌خوابي‌هاي شبانه‌روزي نيروهاي پليس هستيم.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.