تاثير بازاريابي پيامكي در فروش

پنل اس ام اس و ارسال تبليغات پيامكي در سايت پيام رسون

تاثير بازاريابي پيامكي در فروش

تاثير بازاريابي پيامكي در فروش

 

پنل اس ام اس

 

متن از پنل اس ام اس شيراز

در جوامع امروز ، فروش و بازاريابي تلفن همراه در هردو بازار ( آفلاين ، آنلاين )از رشد پايدار و اميدوار كننده اي

 برخوردار است و اهميت استفاده از استراتژي بازاريابي پيامكي را تقويت ميكند و بهترين جايگزين براي تكنيك

 هاي فروش سنتي (آفلاين ) است .

آمار نشان ميدهد كه فروش تجارت الكترونيك از طريق پنل اس ام اس و پنل پيامك بيشتر از رسانه هاي سنتي

 آنلاين است به طوري كه فروش از طريق بازاريابي ديجيتال و تجارت الكترونيك در سه ماهه سوم سال 2017

به 6/83 ميليارد دلار رسيد، به طوري كه رشد 13 % را در سه ماهه سوم سال پشت سر گذاشت.

هزينه هاي تجارت الكترونيك در گوشي هاي هوشمند و رايانه هاي شخصي آنلاين ، در سه ماهه سوم سال

جاري  به 7/8 ميليارد دلار بوده است كه نشان دهنده افزايش 26 % نسبت به سال گذشته است.

يك روش موثر در استفاده از استراتژي هاي تلفن همراه در بازاريابي اس ام اسي و تبليغات پيامكي ، ارائه

خدمات و پيشنهادات ويژه از طريق پيام كوتاه و پيامك صوتي است. شركت ها ، صاحبان مشاغل و كسب وكار

هاي نوظهور همواره ميتوانند با ارسال انبوه پيامك صوتي و پيامك تبليغاتي براي جذب مشتريان از تخفيفات

ويژه استفاده كنند به طوري كه در هنگام خريد ، پيامك خود را به صندوقدار نشان ميدهند تا از تخفيف استفاده

كنند. بازاريابي پيامكي به طور قطع به خريد شخصي  محدود نميشود. پيامك متني ميتواند شامل لينك باشد ،

كه به مشتريان اجازه ميدهد بطور مستقيم از طريق تلفن همراه به وب سايت مراجعه كند و خريد خودرا انجام

 دهد.

 

ارسال بلك ليست ** ارسال انبوه سيم كارت ** پنل پيامك شيراز *

نمايندگي پنل پيامك * نمايندگي پنل پيامك شيراز *

 

علاوه بر اين مارك هاي تجاري وبرندهاي معروف ميتوانند از اين خلاقيت در جذب مشتريان بيشتر و موفقيت

در بازار رقابت استفاده كنند.كمپين هاي بازاريابي مي توانند از ليست پيامكي خود براي مخاطبين خاص و

منحصر بفرد خود كد مخصوص يك محصول يا خدمات ويژه را ارسال كنند تا مخاطب براي ورود به سايت

وخريد از اين كد استفاده كند.

بازاريابي پيامكي و تبليغات صوتي يك روش شخصي ساده ، اما بسيار موثر و قدرتمند و براي برقراري ارتباط پايه

و ايجاد تعامل با يك مصرف كننده است. از اين رو يك راه فوق العاده براي جذب و ورود بيشتر مشتريان به وب

سايت شما دادن پيشنهادات خاص و ويژه وايجاد انگيزه براي آنهاست.

در اقتصاد رو به رشد تلفن همراه ، برند ها ، ماركهاي تجاري ، صاحبان مشاغل و كسب و كاهاي نوظهور با در

نظر گرفتن هزينه هاي جانبي ، بايد راههاي نو آورانه و موثري را براي ادغام سيستم هاي مختلف خريد و

حمايت از فروش در سراسر كانال هاي بازاريابي پيدا كنند.

**رعايت گزينه هاي زير درهنگام ايجاد و استفاده از استراتژي بازاريابي پيامكي بسيارمهم است و بايد مورد

توجه خاص قرارگيرد**

1* تداوم در نامگذاري

2* سهولت استفاده

3* محتواي سرگرم كننده

4* انگيزه هاي ويژه

5* اطلاعات ارزشمند      

 

رشد هزينه ها وخريد آنلاين به مراتب بيشتر از فروشگاه هاي آجر وملات است . تعطيلات بهترين زمان براي

شركتها ، صاحبان مشاغل ،  و كسب وكارهاي كوچك است و حكم ويژه اي دارد بنابراين آنها براي بهره برداري

  100% و رسيدن به مقاصد خود ، نيازمند روش هاي زير هستند :  

 1* استراتژي هاي خاص

 2* طراحي ساده و گيرا  

3* محصولات مختلف

4* محتواي جذاب

5* خدمات ارزشمند و.....

مردم بيشتر توجه خود را بر جاهايي  كه بيشتر مورد استفاده است قرار ميدهند و خريد ميكنند ، به همين دليل

مهم  است كه امروزه بيش از هرزمان ديگري در تجارت الكترونيك تلفن همراه و رايانه ها با هم كار كنند تا

 درآمد را به حداكثر برسانند.

 

شركت تك رايان سپهرخاورميانه پيشتاز درامر خدمات پيامكي باكيفيت وارزان

09164900129**07137325725

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.