تاثير بازاريابي پيامكي در فروش
متن از پنل اس ام اس شيراز
در جوامع امروز ، فروش و بازاريابي تلفن همراه در هردو بازار ( آفلاين ، آنلاين )از رشد پايدار و اميدوار كننده اي
برخوردار است و اهميت استفاده از استراتژي بازاريابي پيامكي را تقويت ميكند و بهترين جايگزين براي تكنيك
هاي فروش سنتي (آفلاين ) است .
آمار نشان ميدهد كه فروش تجارت الكترونيك از طريق پنل اس ام اس و پنل پيامك بيشتر از رسانه هاي سنتي
آنلاين است به طوري كه فروش از طريق بازاريابي ديجيتال و تجارت الكترونيك در سه ماهه سوم سال 2017
به 6/83 ميليارد دلار رسيد، به طوري كه رشد 13 % را در سه ماهه سوم سال پشت سر گذاشت.
هزينه هاي تجارت الكترونيك در گوشي هاي هوشمند و رايانه هاي شخصي آنلاين ، در سه ماهه سوم سال
جاري به 7/8 ميليارد دلار بوده است كه نشان دهنده افزايش 26 % نسبت به سال گذشته است.
يك روش موثر در استفاده از استراتژي هاي تلفن همراه در بازاريابي اس ام اسي و تبليغات پيامكي ، ارائه
خدمات و پيشنهادات ويژه از طريق پيام كوتاه و پيامك صوتي است. شركت ها ، صاحبان مشاغل و كسب وكار
هاي نوظهور همواره ميتوانند با ارسال انبوه پيامك صوتي و پيامك تبليغاتي براي جذب مشتريان از تخفيفات
ويژه استفاده كنند به طوري كه در هنگام خريد ، پيامك خود را به صندوقدار نشان ميدهند تا از تخفيف استفاده
كنند. بازاريابي پيامكي به طور قطع به خريد شخصي محدود نميشود. پيامك متني ميتواند شامل لينك باشد ،
كه به مشتريان اجازه ميدهد بطور مستقيم از طريق تلفن همراه به وب سايت مراجعه كند و خريد خودرا انجام
دهد.
* ارسال بلك ليست ** ارسال انبوه سيم كارت ** پنل پيامك شيراز *
* نمايندگي پنل پيامك * نمايندگي پنل پيامك شيراز *
علاوه بر اين مارك هاي تجاري وبرندهاي معروف ميتوانند از اين خلاقيت در جذب مشتريان بيشتر و موفقيت
در بازار رقابت استفاده كنند.كمپين هاي بازاريابي مي توانند از ليست پيامكي خود براي مخاطبين خاص و
منحصر بفرد خود كد مخصوص يك محصول يا خدمات ويژه را ارسال كنند تا مخاطب براي ورود به سايت
وخريد از اين كد استفاده كند.
بازاريابي پيامكي و تبليغات صوتي يك روش شخصي ساده ، اما بسيار موثر و قدرتمند و براي برقراري ارتباط پايه
و ايجاد تعامل با يك مصرف كننده است. از اين رو يك راه فوق العاده براي جذب و ورود بيشتر مشتريان به وب
سايت شما دادن پيشنهادات خاص و ويژه وايجاد انگيزه براي آنهاست.
در اقتصاد رو به رشد تلفن همراه ، برند ها ، ماركهاي تجاري ، صاحبان مشاغل و كسب و كاهاي نوظهور با در
نظر گرفتن هزينه هاي جانبي ، بايد راههاي نو آورانه و موثري را براي ادغام سيستم هاي مختلف خريد و
حمايت از فروش در سراسر كانال هاي بازاريابي پيدا كنند.
**رعايت گزينه هاي زير درهنگام ايجاد و استفاده از استراتژي بازاريابي پيامكي بسيارمهم است و بايد مورد
توجه خاص قرارگيرد**
1* تداوم در نامگذاري
2* سهولت استفاده
3* محتواي سرگرم كننده
4* انگيزه هاي ويژه
5* اطلاعات ارزشمند
رشد هزينه ها وخريد آنلاين به مراتب بيشتر از فروشگاه هاي آجر وملات است . تعطيلات بهترين زمان براي
شركتها ، صاحبان مشاغل ، و كسب وكارهاي كوچك است و حكم ويژه اي دارد بنابراين آنها براي بهره برداري
100% و رسيدن به مقاصد خود ، نيازمند روش هاي زير هستند :
1* استراتژي هاي خاص
2* طراحي ساده و گيرا
3* محصولات مختلف
4* محتواي جذاب
5* خدمات ارزشمند و.....
مردم بيشتر توجه خود را بر جاهايي كه بيشتر مورد استفاده است قرار ميدهند و خريد ميكنند ، به همين دليل
مهم است كه امروزه بيش از هرزمان ديگري در تجارت الكترونيك تلفن همراه و رايانه ها با هم كار كنند تا
درآمد را به حداكثر برسانند.
شركت تك رايان سپهرخاورميانه پيشتاز درامر خدمات پيامكي باكيفيت وارزان
09164900129**07137325725
- شنبه ۰۱ دی ۹۷ | ۲۱:۵۹ ۴ بازديد
- ۰ نظر