"بارش‌ باران‌ هاي سيل‌آسا"

پنل اس ام اس و ارسال تبليغات پيامكي در سايت پيام رسون

"بارش‌ باران‌ هاي سيل‌آسا"

موج جديد "بارش‌ باران‌ سيل‌آسا"

 

 

با ورود سامانه بارشي جديد ، برخي از استان‌هاي كشورمان شاهد آغاز موج جديد "بارش‌ باران‌‌هاي سيل‌آسا" خواهند بود.

امروز با ورود سامانه بارشي جديد به كشور ، بارش‌ها در نوار غربي آغاز شده و به‌تدريج به بخش‌هاي مركزي و غربي خليج‌فارس ، استان‌هاي واقع در البرز غربي ،‌ زاگرس مركزي ، استان‌هاي فارس و بوشهر مي‌رسد ، كه باعث رگبار باران ، رعد و برق و وزش باد در اين مناطق مي‌شود.

 

نگراني از ذوب شدن برف‌ها و بالاآمدن سطح آب دربرخي مناطق

 

امروز همچنين براي استان‌هاي كرمان ، شمال هرمزگان ، شرق و شمال‌شرق كشور ، مركز ، استان‌هاي واقع در البرز مركزي بارش‌هاي پراكنده پيش‌بيني شده است. از شنبه 17 فروردين 98 سامانه بارشي تقويت مي‌شود و علاوه بر اين مناطق ، نواحي غربي درياي خزر را نيز تحت پوشش قرار مي‌دهد.

 

شدت بارش‌ها امروز و فردا ، براي استان‌هاي آذربايجان غربي و شرقي (نيمه جنوبي) ، كرمانشاه ، كردستان ، فارس ، بوشهر ، خوزستان ، لرستان ، چهارمحال و بختياري ، كهگيلويه و بويراحمد و خراسان رضوي است كه احتمال طغيان رودخانه‌ها و سيلابي شدن مسيل‌ها در اين مناطق وجود دارد.

 

 

از اواخر وقت فردا ، از بارش‌ها از نوار غربي كاسته مي‌شود و عمده فعاليت سامانه بارشي ، تا روز يكشنبه براي استان‌هاي خراسان شمالي ، خراسان رضوي و سمنان فعال است و براي ارتفاعات البرز غربي و مركزي و زاگرس مركزي بارش‌ها به‌شكل برف خواهد بود.

 

تهران هم امروز آسمان ابري و براي فردا باران ، رعد و برق و وزش بادهاي شديد موقتي پيش‌بيني شده است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.